суббота, 20 сентября 2014 г.

Біло-сині листівки на весілля.

Молодята замовили у подарунок для найближчих чотири листівки у кольорах весілля.

Треба було однакові і різні в одночас.
Тут доречно встало нове завдання від Spellbinders в Україні
Ну так, я казала собі, що не дуже маю час на просто листівки, тож завдання проходять повз мене...  Але не можу втриматися!))

По умовам завдання треба з використанням ножів від Spellbinders зробить листівку.

А в мене вийшло 4 ))) 
Перша 
Ножі S5-215 A2 Bracket Borders Two, S5-042 Fleur de Lis Accents 


ніж S4-286 2010 snowflake pedant (чомусь на сайті я його так і не знайшла), а білий елемент з метеликами теж ніж від Spellbinders, але він був не мій, колись давно брала у знайомої - навирізала форм, тепер викоористовую, тож його коду в мене не має. 

Ножі S5-031Fancy Tags Three, S5-058 Ironwork Accents 

Ножі S5-215 A2 Bracket Borders Two

                                                    

4 комментария:

  1. Ого-го! стільки гарних робіт з використанням ножів від Spellbinders. Стиль збережено і всі роботи досить оригінальні. дякуємо за участь в конкурсі від Spellbinders Україна

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже гарні листівочки вийшли!!!

    ОтветитьУдалить
  3. Спасибо за участие в заданиях от Spellbinders в Украине!

    ОтветитьУдалить
  4. Гарні листівки! Дякуємо за участь у завданнях Spellbinders в Україні!

    ОтветитьУдалить